Erbil 15°C پێنجشەممە 18 نیسان 13:10

پرسەنامەی مەکتەبی سیاسی پارتی بۆ کۆچی دوایی نووسەر و رووناکبیری گەلەکەمان (د.عەزیز گەردی)

کوردستان TV
100%


بەڕێزان خانەوادەی مامۆستا و نووسەر (د.عەزیز گەردی)

بەداخێکی زۆرەوە هەواڵی کۆچی دوایی مامۆستا و نووسەری گەورەی گەلەکەمان (د.عەزیز گەردی)مان بیست، بەو بۆنە خەمناکەوە پرسە و سەرەخۆشیمان ئاراستەی ئێوەی بەڕێز و کەسوکار و بنەماڵەکەتان و سەرجەم نووسەر و ئەدیبانی کوردستان دەکەین و، ھاوبەشی خەمتانین.

(د.عەزیز گەردی) کەسایەتیەکی ئەکادیمی و نووسەرێکی بەتوانا و لێهاتوو و زمانزانێکی پسپۆڕ و شارەزا بوو، هەروەها وەرگێڕێکی کەم وێنە و بەهرەمەند بوو، بۆیە بە بەرهەمە دانسقە و شاکارە وەرگێڕدراوەکانی خزمەتێکی زۆری زمان و ئەدەبی کوردیمانی کردووە.

خوالێخۆشبوو (د.عەزیز گەردی) لە رێگەی دەیان بەرهەمی رۆشنبیری و ئەدەبی و زانستی زمانەوانی گەنجینەیەکی گرنگ و دەوڵەمەندی بۆ بەجێهێشتووین کە مایەی شانازییە بۆ بزووتنەوەی رۆشنبیری و ئەدەبی و کوولتووری نەتەوەیی و نیشتیمانی گەلەکەمان، بۆیە بە دواماڵئاوایی و بە لەدەستدانی (د.عەزیز گەردی) درزێکی دیار و بەرچاو دەکەوێتە ناوەندە رۆشنبیری و ئەدەبییەکان و کتێبخانەی کوردی.

هیوادارین هاوسۆزی و هاوخەمی ئەدیبان و نووسەران و هۆگران و خوێنەرانی بەرهەمەکانی خوالێخۆشبوو ببێتە مایەی سەبووری و ئارامگرتنتان و لە خەم و خەفەتتان کەم بکاتەوە.

جارێکی دیکە پرسە و سەرەخۆشی خۆمان دووبارە دەکەینەوە و، داواکارین لە خوای گەورە خوالێخۆشبوو بە بەهەشتی بەرین شاد بکات و ئێوەش لە خەم و خەفەت و کۆستی دیکە بەدوور بن.. 

 

مەکتەبی سیاسی 
پارتی دیموکراتی کوردستان

هه‌واڵ و چالاكییه‌كانی پ.د.ك

کۆمێنت (0)

تا ئێستا هیچ کۆمێنتێک نەکراوە.

وەڵام بدەوە وەک میوان

دەتەوێت ئاگانامەکان وەربگریت؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.