ایالات متحده شروع به کاهش تعداد هواپیماهای نظامی خود در فرودگاه «بنگوریون» کرده است و رسانههای اسرائیلی میگویند این اقدام به درخواست تلآویو انجام شده است.
شبکه اسرائیلی «آی۲۴ نیوز» (i24NEWS) گزارش داد که ارتش آمریکا کاهش تعداد هواپیماهای نظامی مستقر در فرودگاه بنگوریون را که وظیفه سوخترسانی هوایی به جنگندهها را بر عهده داشتند، آغاز کرده است.
این شبکه به نقل از دو منبع آگاه اعلام کرد که دلیل خروج این هواپیماها این است که اسرائیل قصد دارد بخش غیرنظامی فرودگاه را توسعه دهد و خود را برای فصل تابستان که انتظار میرود تعداد پروازها افزایش یابد، آماده میکند.
این شبکه تأکید کرد که این اقدام هیچ ارتباطی با کاهش نیروهای آمریکایی در خاورمیانه ندارد و افزود که این هواپیماها به نقاط دیگری در منطقه منتقل شدهاند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.