اربیل 31°C دوشنبه 01 تیر 18:59

نچیروان بارزانی نامه‌ای از پادشاه اردن دریافت کرد

نچیروان بارزانی نامه‌ای از پادشاه اردن دریافت کرد
کوردستان TV
100%

 

روز یکشنبه، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، نامه‌ای از جانب ملک عبدالله دوم بن حسین، پادشاه پادشاهی اردن هاشمی دریافت کرد.

پادشاه اردن در نامه خود، مراتب تسلیت و همدردی خود و پادشاهی اردن را به نچیروان بارزانی، خانواده و بستگان شهدای حمله پهپادی ۲۴ این ماه به «سوران» ابراز نمود و برای مجروحان شفای عاجل آرزو کرد.

ملک عبدالله همچنین به شدت حمله پهپادی دیروز که منزل نچیروان بارزانی در دهوک را هدف قرار داده بود، محکوم کرد و بر حمایت کشورش از اقلیم کردستان و حفظ امنیت و ثبات عراق تأکید ورزید.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.