یک واحد از ارتش اسرائیل با عبور از مرزهای سوریه، وارد خاک لبنان شده و در شمال این منطقه مستقر شدند.
امروز یکشنبه، ارتش اسرائیل اعلام کرد که برای نخستین بار یک عملیات فرامرزی (تجاوز از مرز) انجام داده و نیروهای آن از ارتفاعات «جبلالشیخ» در سوریه وارد خاک لبنان شدهاند.
در این گزارش آمده است که واحد «آلپینیستها» (یگان کوهستان) وابسته به تیپ کوهستان، عملیاتی ویژه را با هدف جلوگیری از استقرار سازمانهای تروریستی در مرزهای لبنان به اجرا گذاشتهاند.
طبق بیانیه ارتش اسرائیل، این واحد نظامی از منطقه جبلالشیخ سوریه وارد منطقه کوهستانی «روس» (هار دوف) در جنوب لبنان شده است. هدف از این پیشروی، پاکسازی منطقه، جمعآوری اطلاعات جاسوسی و شناسایی زیرساختهای گروههای تروریستی اعلام شده است.
ارتش اسرائیل در پایان تأکید کرد که این واحد نظامی بهمنظور حفاظت از شهروندان اسرائیل در این منطقه مستقر شده است.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.