به گزارش سیانان، پس از اظهارات ترامپ، ایران هرگونه مذاکرهای بین تهران و واشنگتن را رد میکند.
رسانههای دولتی به نقل از وزارت امور خارجه گزارش دادند که ایران هرگونه مذاکرهای با واشنگتن را رد کرده و اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را تلاشی برای کاهش قیمت انرژی و خرید زمان برای اجرای طرحهای نظامی میداند.
وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد: «ابتکاراتی از سوی کشورهای منطقه برای کاهش تنشها وجود دارد.»
در این بیانیه آمده است: «پاسخ ما به همه این ابتکارات روشن است: ما طرفی نیستیم که این جنگ را آغاز کرده باشد و همه این خواستهها باید به واشنگتن ارائه شود.»
در همین زمینه، یک دیپلمات قطری به سیانان تأیید کرد که قطر در هیچ تلاش میانجیگرانهای بین تهران و واشنگتن شرکت ندارد.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.