اربیل 31°C سه شنبه 02 تیر 02:26

وزارت امور خارجه ایران: ما هیچ مذاکره‌ای با آمريكا نداشته‌ایم

وزارت امور خارجه ایران: ما هیچ مذاکره‌ای با آمريكا نداشته‌ایم
کوردستان TV
100%

 

به گزارش سی‌ان‌ان، پس از اظهارات ترامپ، ایران هرگونه مذاکره‌ای بین تهران و واشنگتن را رد می‌کند.

رسانه‌های دولتی به نقل از وزارت امور خارجه گزارش دادند که ایران هرگونه مذاکره‌ای با واشنگتن را رد کرده و اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، را تلاشی برای کاهش قیمت انرژی و خرید زمان برای اجرای طرح‌های نظامی می‌داند.

وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد: «ابتکاراتی از سوی کشورهای منطقه برای کاهش تنش‌ها وجود دارد.»

در این بیانیه آمده است: «پاسخ ما به همه این ابتکارات روشن است: ما طرفی نیستیم که این جنگ را آغاز کرده باشد و همه این خواسته‌ها باید به واشنگتن ارائه شود.»

در همین زمینه، یک دیپلمات قطری به سی‌ان‌ان تأیید کرد که قطر در هیچ تلاش میانجیگرانه‌ای بین تهران و واشنگتن شرکت ندارد.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.