طبق گزارشی از وبسایت فاکس نیوز، مارک روته، دبیرکل ناتو، حملات آمریکا و اسرائیل به ایران را به عنوان «کمپین» دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا توصیف کرد و آن را «ضروری» دانست.
دبیرکل ناتو برداشتن گامهای آمریکا برای از بین بردن تواناییهای هستهای، موشکی و بالستیک ایران را لازم و حیاتی برشمرد و گفت: «توانمندیهای نظامی ایران، تهدیدی علیه اسرائیل، اروپا و کل جهان است.»
در رابطه با انتقاد رئیسجمهور آمریکا از این اتحاد (ناتو) به دلیل عدم همکاری در جنگ علیه ایران، مارک روته اعلام کرد: «ترامپ عصبانی است، زیرا احساس میکند متحدان اروپایی در پاسخگویی و واکنشهای خود بسیار سست و کُند عمل کردهاند.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.