بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل، در جریان بازدید از محل حملات موشکی ایران به شهر «عراد»، تهدید کرد که اسرائیل رهبران ایران، بهویژه فرماندهان سپاه پاسداران را هدف قرار خواهد داد.
نتانیاهو گفت: «ما رژیم را هدف قرار میدهیم. سپاه پاسداران، این باند جنایتکار را هدف قرار میدهیم... ما آنها را به صورت شخصی، یک به یک هدف قرار داده و از بین میبریم. همچنین تواناییها و داراییهای اقتصادی آنها را هدف قرار خواهیم داد.»
وی در ادامه خاطرنشان کرد که ایران سه مکان مقدسِ متعلق به سه دین بزرگ توحیدی در قدس را هدف قرار داده است.
نخستوزیر اسرائیل تأکید کرد: «آنها به قدس شلیک کردند، به نزدیکی مکانهای مقدس سه دین توحیدی: دیوار ندبه، کلیسای قیامت و مسجدالاقصی. با یک معجزه، بار دیگر هیچکدام از آنها آسیب ندیدند. اما آنها عامدانه مکانهای مقدس هر سه دین توحیدی را هدف قرار داده بودند.»
به گفته سازمان امداد و نجات اسرائیل، شب شنبه دو حمله موشکی که توسط ایران انجام شد، به شهرهای «عراد» و «دیمونا» (که محل استقرار تأسیسات هستهای اسرائیل است) آسیب رسانده و بیش از ۱۰۰ نفر نیز مجروح شدهاند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.