دونالد ترامپ، رئیسجمهور ایالات متحده آمریکا، مهلتی ۴۸ ساعته به ایران داد تا تنگه هرمز را بازگشایی کند، در غیر این صورت به بخش انرژی این کشور حمله کرده و آن را فلج خواهد کرد.
در پاسخ به تهدیدهای آمریکا، ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا اعلام کرد: «اگر زیرساختهای انرژی ایران توسط دشمن مورد حمله قرار گیرد، ما تمام زیرساختهای انرژی، فناوری اطلاعات و تصفیهخانههای آب آمریکا و اسرائیل در منطقه را هدف قرار داده و بهطور مستقیم پاسخ خواهیم داد.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.