وزیر دفاع اسرائیل مرحلهی جدیدی از حملات مشترک کشورش و آمریکا علیه ایران را اعلام کرد و اشاره داشت که از فردا، ضربات به زیرساختهای امنیتی و نظامی تهران به طور «چشمگیری» افزایش یافته و تا دستیابی به تمام اهداف ادامه خواهد داشت.
امروز شنبه، یسرائیل کاتس، وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد: «شدت و سرعت» حملات مشترک اسرائیل و آمریکا علیه ایران در روزهای آینده به شکلی قابل توجه افزایش مییابد.
در بیانیهای که در جریان یک نشست ارزیابی وضعیت منتشر شده، یسرائیل کاتس خاطرنشان کرده است: «سرعت ضرباتی که نیروهای اسرائیل و ارتش آمریکا علیه رژیم ایران و زیرساختهای مورد اتکای آن انجام میدهند، از روز یکشنبه به طور قابل ملاحظهای افزایش خواهد یافت.»
وزیر دفاع اسرائیل همچنین تأکید کرد: «عملیاتی که تحت نظارت دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل هدایت میشود، ادامه خواهد داشت و تا زمانی که تمامی اهداف جنگ محقق نشود، متوقف نخواهیم شد.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.