اربیل 31°C سه شنبه 02 تیر 16:15

عباس عراقچی: آتش‌بس را نمی‌پذیریم

عباس عراقچی: آتش‌بس را نمی‌پذیریم
کوردستان TV
100%

 

وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که تهران آماده نیست با آمریکا و اسرائیل تن به آتش‌بس دهد.

عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در جریان گفت‌وگویی با خبرگزاری (کیودو) اظهار داشت: «آتش‌بس را نمی‌پذیریم، بلکه می‌خواهیم در این جنگ تا زمانی که به اهدافمان دست یابیم، ادامه دهیم.»

وی همچنین خاطرنشان کرد: «ایران با توقف موقت جنگ موافق نیست، بلکه می‌خواهد به یک نهایی‌سازی برای پایان دادن به درگیری‌ها دست یابد.»

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.