وزیر امور خارجه ایران اعلام کرد که تهران آماده نیست با آمریکا و اسرائیل تن به آتشبس دهد.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در جریان گفتوگویی با خبرگزاری (کیودو) اظهار داشت: «آتشبس را نمیپذیریم، بلکه میخواهیم در این جنگ تا زمانی که به اهدافمان دست یابیم، ادامه دهیم.»
وی همچنین خاطرنشان کرد: «ایران با توقف موقت جنگ موافق نیست، بلکه میخواهد به یک نهاییسازی برای پایان دادن به درگیریها دست یابد.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.