امروز چهارشنبه ۲۰۲۶/۳/۱۸، در یک تماس تلفنی، مسرور بارزانی نخستوزیر اقلیم کردستان و ملک عبدالله دوم پادشاه اردن، اوضاع کلی اقلیم کردستان، عراق، اردن و منطقه و همچنین توسعه هرچه بیشتر روابط دوجانبه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
همچنین در این گفتگو، تحولات مربوط به جنگ، تنشها و حملات صورت گرفته علیه اقلیم کردستان، عراق، اردن و کشورهای منطقه مورد تبادل نظر قرار گرفت.
در بخش دیگری از این گفتگو، به بحران اقتصادی و پیامدهای آن بر عراق و منطقه اشاره شد؛ در همین راستا عنوان گردید که دولت اقلیم کردستان به عنوان گامی کمکی برای بهبود و کاهش بار سنگین اقتصادی، اجازه صادرات نفت از طریق خط لوله نفت اقلیم کردستان به بندر جیهان ترکیه را صادر کرده است.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.