زلمای خلیلزاد، سفیر پیشین آمریکا در عراق، در صفحه خود در شبکه اجتماعی (ایکس) پیامی منتشر کرد که در آن آمده است: شبهنظامیان عراقی که تحت فرمان سپاه پاسداران ایران هستند، به سفارت آمریکا در بغداد و اقلیم کردستان حمله میکنند؛ دولت عراق نیز با صدور بیانیههایی این حملات را محکوم میکند، اما در بیانیههایش موضع جدی نسبت به این حملات ندارد. دولت عراق یا ناتوان است و یا خودش نمیخواهد حملات شبهنظامیان به کردستان و منافع آمریکا را متوقف کند.
در ادامه پیام زلمای خلیلزاد آمده است: «اکنون زمان آن فرا رسیده است که آمریکا توانمندیهای نظامی شبهنظامیانی را که مدتهاست تحت سایه دولت عراق، جنگ نیابتی برای ایران انجام میدهند، نابود کند.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.