ریاست اقلیم کردستان در بیانیهای رسمی، با شدیدترین لحن، حملهای را که امروز شنبه علیه کنسولگری کل دولت امارات متحده عربی در اربیل صورت گرفت، محکوم میکند. در پی این حمله، دو نگهبان مجروح شده و به ساختمان کنسولگری نیز خساراتی وارد شده است.
متن پیام ریاست اقلیم:
«ریاست اقلیم کردستان به شدت حملهای را که امروز شنبه به کنسولگری کل دولت امارات در اربیل انجام شد و منجر به مجروح شدن دو نگهبان و وارد آمدن خسارت به ساختمان کنسولگری گردید، محکوم میکند.
ضمن آرزوی بهبودی سریع برای مجروحان، تأکید میکنیم که دولت عراق باید وظایف خود را در قبال حفاظت از هیئتهای دیپلماتیک انجام دهد، از تکرار چنین حملاتی جلوگیری نموده و عاملان آن را شناسایی و مجازات کند تا بیش از این امنیت و منافع کشور به خطر نیفتد.»
ریاست اقلیم کردستان
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.