وزارت امور خارجه امارات متحده عربی، حمله تروریستی به کنسولگری خود در شهر اربیل را به شدت محکوم کرد و اعلام داشت که این دومین بار طی هفته جاری است که کنسولگری آنها مورد هدف قرار میگیرد.
طبق بیانیه وزارت امور خارجه امارات که توسط خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شده، دولت امارات حمله تروریستی پهپادی به کنسولگری عمومی خود در اقلیم کردستان را به شدت محکوم کرده است. در این بیانیه توضیح داده شده که: «این دومین بار در این هفته است که کنسولگری ما بمباران میشود که در پی آن، دو کارمند امنیتی مجروح شده و به ساختمان کنسولگری نیز خساراتی وارد شده است.»
این وزارتخانه همچنین تصریح کرده است که هدف قرار دادن هیئتها و مقرهای دیپلماتیک، نقض آشکار تمامی عرفها، قوانین بینالمللی و کنوانسیون وین درباره روابط دیپلماتیک است. بر همین اساس، از دولت عراق و دولت اقلیم کردستان درخواست کرده است که درباره این حمله تحقیق کرده، عاملان آن را شناسایی کنند و تمامی اقدامات لازم برای تضمین مجازات مهاجمان را به کار گیرند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.