گذرگاه بینالمللی «حاج عمران» بازگشایی میشود و از نظر تردد مسافری و فعالیتهای تجاری، همانند گذشته به وضعیت عادی با ایران باز میگردد.
روابط عمومی گذرگاه بینالمللی حاج عمران در اطلاعیهای اعلام کرد: «بدینوسیله به اطلاع تمامی بازرگانان، شرکتها، واردکنندگان، صادرکنندگان و شهروندان گرامی اقلیم کردستان میرسانیم که فردا، یکشنبه مورخ ۲۰۲۶/۳/۱۵، این گذرگاه به روی ایران بازگشایی خواهد شد.»
در این اطلاعیه آمده است: «گذرگاه بینالمللی حاج عمران در زمینه تردد مسافری و فعالیتهای تجاری، با گمرک «تمرچین» ایران بازگشایی شده و روال عادی خود را از سر میگیرد.»
از سوی دیگر، مدیریت گذرگاه «سیرانبند» نیز اعلام کرد که امروز شنبه ۲۰۲۶/۳/۱۴، با نظارت سرپرست مجتمع مرزی بینالمللی باشماق و سرپرست مدیریت گذرگاه سیرانبند، فعالیتهای تجاری در این مرز آغاز شده است. شایان ذکر است که با آغاز تنشها و درگیریهای جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و اسرائیل، مرز سیرانبند تعطیل و تمامی ترددهای تجاری و مسافری در آن متوقف شده بود.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.