روز سهشنبه، ماجد الانصاری، سخنگوی وزارت امور خارجه قطر، ایران را به ادامه حملات علیه زیرساختهای انرژی این کشور متهم کرد. این موضوع پس از گذشت بیش از یک هفته از حملات پهپادی ایران صورت میگیرد که منجر به توقف تولید گاز طبیعی در این دولت حوزه خلیج فارس شده بود.
ماجد الانصاری اعلام کرد: «هدف قرار دادن زیرساختهای غیرنظامی و انرژی توسط ایران همچنان ادامه دارد و ما هرگونه توجیهی را که ایرانیها برای مشروع جلوه دادن این حملات بیان میکنند، رد میکنیم.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر به صراحت مشخص نکرد که کدامیک از تأسیسات غیرنظامی این کشور هدف قرار گرفتهاند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.