اربیل 31°C سه شنبه 02 تیر 20:55

حشدالشعبی پایگاه‌های خود را در کرکوک و موصل تخلیه می‌کند

حشدالشعبی پایگاه‌های خود را در کرکوک و موصل تخلیه می‌کند
کوردستان TV
100%

 

 

شب گذشته، نیروهای آمریکایی مقر تیپ ۴۰ حشدالشعبی را در غرب کرکوک بمباران کردند که در نتیجه آن ۵ تن از نیروهای حشدالشعبی کشته و ۱۸ نفر دیگر زخمی شدند.

بنا بر اطلاعات دریافتی، پس از این حمله، حشدالشعبی بخشی از پایگاه‌های خود را در کرکوک و موصل تخلیه کرده و آن‌ها را به مکان‌های دیگری منتقل کرده است؛ این اقدام به عنوان یک گام پیشگیرانه برای در امان ماندن از خطرات حملات احتمالی بعدی صورت گرفته است.

از زمان آغاز حملات مشترک اسرائیل و آمریکا به ایران، شبه‌نظامیان حشدالشعبی به طور مداوم با پهپاد به کنسولگری آمریکا در اربیل و پایگاه‌ها و مقرهای نیروهای آمریکایی در اقلیم کردستان حمله می‌کنند.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.