وزیر امور خارجه ایران، گفته است که کشورش آماده ادامه حملات موشکی است و مذاکره با ایالات متحده را رد میکند.
عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، امروز سهشنبه گفت: «ما آمادهایم تا حملات موشکی را تا هر زمان که لازم باشد ادامه دهیم.»
وی گفت: «مذاکره با ایالات متحده توصیه نمیشود.» این سخنان پس از آن مطرح میشود که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت جنگ با ایران به زودی پایان خواهد یافت.
وی همچنین گفت که موضوع مذاکره با ایالات متحده دیگر در تهران مطرح نیست.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.