اسرائیل در حال آمادهسازی برای گام دوم جنگ علیه ایران است. در این مرحله، آمریکا نیز در حملات علیه ایران مشارکت خواهد کرد و تنها هدف آنها تسلیم شدن ایران خواهد بود؛ پیشبینی میشود این مرحله یک ماه به طول بینجامد.
روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارونوت» با استناد به اظهارات رسمی یک فرمانده ارشد نظامی این کشور گزارش داد: «تلآویو در حال آمادهسازی برای گام بعدی جهت تداوم جنگ است؛ این اقدام پس از یک هفته حملات مستمر اسرائیل به ایران صورت میگیرد.»
این فرمانده نظامی همچنین گفته است: «ایران باید به طور کامل تسلیم شود؛ در این جنگ ما فقط منتظر این نتیجه هستیم و تمرکزمان بر روی این هدف است. ترامپ نیز با ما همنظر است.»
بر اساس برنامههای اسرائیل برای جنگ، در هفته اول اکثر حملات را به تنهایی انجام داده است، اما در گام دوم جنگ که احتمال میرود یک ماه ادامه یابد، آمریکا نیز در حملات علیه ایران مشارکت خواهد کرد.
همچنین، مشارکت آمریکا تنها محدود به ارائه سلاح نخواهد بود، بلکه شمار زیادی از سربازان آمریکایی مشارکت خواهند کرد که نه تنها بر سلاحهای پیشرفته تکیه نخواهند کرد، بلکه با هر سلاحی که در دسترس باشد، آماده جنگ هستند.
در همین راستا، اسرائیل با همکاری آمریکا حملات خود را علیه ایران تشدید میکند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.