بر اساس بیانیهای از سوی ارتش اسرائیل، نیروی هوایی این کشور در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۴۰۰ هدف در داخل جمهوری اسلامی ایران حمله کرده است.
در این بیانیه آمده است که این حملات در غرب و مرکز ایران انجام شده و در میان اهدافی که بمباران شدهاند، سکوهای پرتاب موشکهای بالستیک و مراکز تولید ابزارهای جنگی وجود دارد.
همچنین اشاره شده است که از زمان آغاز عملیات «غرش شیر» (نام حملات اخیر اسرائیل به ایران) تا به امروز، جنگندههای اسرائیل صدها بار وارد حریم ایران شده و سکوهای موشکی، سامانههای پدافند هوایی، انبارهای تسلیحاتی و زیرساختهای جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دادهاند؛ اقدامی که با هدف کاهش توانایی ایران برای پرتاب موشک به سمت خاک اسرائیل صورت گرفته است.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.