هلال احمر ایران هشدار میدهد که به دلیل حملات موشکی متعددی که اکنون منطقه را فرا گرفته، محیطزیست خاورمیانه آلوده شده و اکنون احتمال بارش باران اسیدی و باران سمی وجود دارد.
بر اساس اطلاعات موجود، باران اسیدی، بارش سمی است که تأثیرات منفی بر سلامت انسان دارد و باعث التهاب بینی، ریهها، حساسیت گلو و تأثیر بر پوست میشود. همچنین این بارشها تأثیرات منفی بر آب آشامیدنی، کشاورزی، ساختمانسازی، آثار تاریخی، آب دریاچهها، نابودی ماهیها، جنگلها و تخریب سیستم زیستمحیطی دارد.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.