مسرور بارزانی، نخستوزیر اقلیم کردستان، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» به مناسبت روز جهانی زن پیامی منتشر کرد و گفت: «روز جهانی زن را به تمامی زنان کردستان و جهان تبریک میگویم.»
نخستوزیر همچنین افزود: «مراتب سپاس فراوان خود را برای مبارزه، تلاش و نقش برجسته زنان کردستان ابراز میدارم و حمایت خود را از مطالبات و حقوق مشروع آنان بازتأیید میکنم.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.