پرزیدنت مسعود بارزانی به مناسبت ۸ مارس، روز جهانی زن، پیام تبریکی خطاب به زنان کردستان، عراق و جهان ارسال کرد.
در این پیام، پرزیدنت بارزانی اعلام کرد: «مراتب قدردانی خود را نسبت به نقش و فداکاری زنان کردستان ابراز میدارم؛ زنانی که همواره بخشی اساسی از مبارزات و ایستادگی ملت ما بودهاند و بار سنگین انقلاب و فداکاری بر دوش آنان بوده است.»
در پایان پیام پرزیدنت بارزانی آمده است: «در این مناسبت، برای تمامی زنان کردستان آرزوی خوشبختی، سربلندی و موفقیت دارم.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.