ترامپ ایران را بازنده جنگ مینامد و میگوید امروز به اهداف جدید و مخربی در ایران حمله خواهیم کرد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، گفت: «ایران به بدترین شکل شکست خورده، از همسایگان خود عذرخواهی کرده و تسلیم کشورهای خاورمیانه شده و قول داده دیگر آنها را بمباران نکند.»
ترامپ گفت: «ما امروز به ایران ضربه بسیار سختی خواهیم زد. اکنون به طور جدی در حال بررسی نابودی کامل مناطق و گروههایی هستیم که تاکنون هدف قرار نگرفتهاند.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.