ایال زامیر، ژنرال اسرائیلی، گفته است که ارتش به سمت مرحله جدیدی از عملیات نظامی در داخل ایران حرکت میکند و زیرساختهای نظامی این رژیم را هدف قرار میدهد.
ایل زامیر، در بیانیهای رسمی امروز جمعه ۶ مارس ٢٠٢٦ توضیح داد: نیروی هوایی اسرائیل حدود ۲۵۰۰ حمله هوایی در خاک ایران انجام داده و بیش از ۶۰۰۰ گلوله مهمات استفاده کرده است. وی گفت که این حملات عمدتاً علیه سیستمهای دفاع هوایی و سایتهای پرتاب موشکهای بالستیک بوده است که تهدیدی مستقیم برای اسرائیل محسوب میشوند.
این ژنرال اسرائیلی گفت که ارتش نزدیک به ۸۰ درصد از سیستم دفاع هوایی ایران را نابود کرده و برتری هوایی قابل توجهی بر این کشور به دست آورده و بیش از ۶۰ درصد از سایتهای پرتاب موشکهای بالستیک آن را از بین برده و تهدید جبهه داخلی اسرائیل را کاهش داده است.
زامیر گفت که مرحله اول عملیات بر برتری هوایی و حملات غافلگیرانه متمرکز بوده است و افزود که ارتش اکنون به سمت مرحله جدیدی حرکت میکند که زیرساختهای نظامی رژیم ایران را هدف قرار میدهد و این عملیات در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.