یک مقام ارشد نظامی آمریکایی روز پنجشنبه گفت: ایالات متحده در شش روز جنگ بیش از 30 کشتی ایرانی را غرق کرده است، در حالی که حملات موشکی بالستیک و پهپادی تهران به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
دریاسالار برد کوپر، فرمانده سنتکام، در یک کنفرانس خبری گفت: "تاکنون بیش از 30 کشتی جنگی و اطلاعاتی ایران را غرق کردهایم، تقریباً به اندازه یک ناو هواپیمابر جنگ جهانی دوم."
کوپر گفت: "در عین حال، حملات موشکی بالستیک ایران از روز اول جنگ 90 درصد کاهش یافته است."
حملات پهپادی نیز 83 درصد کاهش یافته است.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.