عصر امروز چهارشنبه مسرور بارزانی نخستوزیر اقلیم کردستان تماسی تلفنی از شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه دولت امارات دریافت کرد.
در این تماس، وضعیت کلی منطقه و به ویژه دولت امارات و عراق و اقلیم کردستان و آخرین جنگ و ناآرامیهای این چند روز بررسی شد و هر دو طرف نگرانی عمیق خود را از حملات و گسترش جنگ و تنشها ابراز کردند.
همچنین بر اهمیت گسترش همکاری و هماهنگی دو جانبه به منظور حفظ صلح و آرامش و ثبات منطقه و آرام کردن تنشها و دور کردن تهدید و خطرها تأکید کردند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.