اربیل 31°C چهارشنبه 03 تیر 12:00

وزیر جنگ آمریکا: حامی اقلیم کردستان و متحدانمان هستیم

وزیر جنگ آمریکا: حامی اقلیم کردستان و متحدانمان هستیم
کوردستان TV
100%


وزیر جنگ آمریکا اعلام کرد که ما همواره کردها و کشورهای منطقه را متحد خود می‌دانیم و افزود: در کنار اقلیم کردستان خواهیم ماند و هماهنگی ما با متحدانمان ادامه خواهد داشت.
پیت هگزت (Pete Hegseth)، وزیر جنگ آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: ده‌ها سال است که با ایران دشمنی داریم و آن‌ها شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دادند.
وی همچنین اعلام کرد: رژیم ایران به توهمات متوسل شده است و نمی‌تواند به سلاح هسته‌ای دست یابد. ایران به عنوان سپری برای جاه‌طلبی‌های هسته‌ای خود، موشک و پهپاد تولید می‌کرد.
او افزود: این جنگی برای سرنگونی رژیم نیست، اما در عمل رژیم سقوط کرده و اکنون جهان جای بهتری است.
وزیر جنگ آمریکا همچنین گفت: «ایران مذاکره نمی‌کرد، بلکه برای پیشبرد جاه‌طلبی‌های هسته‌ای خود زمان می‌خرید؛ اما این اتفاق در زمان پرزیدنت ترامپ رخ نخواهد داد. ما ضربات دقیقی به ایران وارد کردیم و این کشور هرگز به سلاح هسته‌ای دست نخواهد یافت.»
وی تأکید کرد: عملیاتی که انجام می‌دهیم تعیین‌کننده است و هدف آن نابودی توانمندی‌های موشکی ایران است؛ ما برای پیروزی می‌جنگیم و زمان و جان را هدر نمی‌دهیم. او همچنین خاطرنشان کرد: مرگبارترین و دقیق‌ترین کارزار هوایی تاریخ را علیه ایران انجام می‌دهیم.

جهان

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.