وزیر جنگ آمریکا اعلام کرد که ما همواره کردها و کشورهای منطقه را متحد خود میدانیم و افزود: در کنار اقلیم کردستان خواهیم ماند و هماهنگی ما با متحدانمان ادامه خواهد داشت.
پیت هگزت (Pete Hegseth)، وزیر جنگ آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: دهها سال است که با ایران دشمنی داریم و آنها شعار «مرگ بر آمریکا» سر میدادند.
وی همچنین اعلام کرد: رژیم ایران به توهمات متوسل شده است و نمیتواند به سلاح هستهای دست یابد. ایران به عنوان سپری برای جاهطلبیهای هستهای خود، موشک و پهپاد تولید میکرد.
او افزود: این جنگی برای سرنگونی رژیم نیست، اما در عمل رژیم سقوط کرده و اکنون جهان جای بهتری است.
وزیر جنگ آمریکا همچنین گفت: «ایران مذاکره نمیکرد، بلکه برای پیشبرد جاهطلبیهای هستهای خود زمان میخرید؛ اما این اتفاق در زمان پرزیدنت ترامپ رخ نخواهد داد. ما ضربات دقیقی به ایران وارد کردیم و این کشور هرگز به سلاح هستهای دست نخواهد یافت.»
وی تأکید کرد: عملیاتی که انجام میدهیم تعیینکننده است و هدف آن نابودی توانمندیهای موشکی ایران است؛ ما برای پیروزی میجنگیم و زمان و جان را هدر نمیدهیم. او همچنین خاطرنشان کرد: مرگبارترین و دقیقترین کارزار هوایی تاریخ را علیه ایران انجام میدهیم.
وزیر جنگ آمریکا: حامی اقلیم کردستان و متحدانمان هستیم
وزیر جنگ آمریکا: حامی اقلیم کردستان و متحدانمان هستیم
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.