مقامات اماراتی اعلام کردند که در پی حملات ایران به شهرهای دبی و ابوظبی، یک نفر کشته و ۹ تن دیگر مجروح شدهاند.
امروز یکشنبه ۲۰۲۶/۳/۱، دفتر اطلاعرسانی دولت دبی در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد: سیستم پدافند هوایی امارات یک پهپاد ایرانی را سرنگون کرده است که قطعات متلاشی شدهی آن در حیاط دو منزل مسکونی در شهر دبی سقوط کرده و باعث مجروحیت جزئی دو نفر شده است.
بنا بر اطلاعات رسانههای اماراتی، از مجموع ۲۰۹ پهپاد ایرانی، ۱۹۵ فروند توسط سیستمهای پدافندی این کشور سرنگون شدهاند.
فرودگاه ابوظبی نیز در بیانیهای جداگانه اشاره کرد: «در پی حمله به فرودگاه بینالمللی زاید، یک فرد با تابعیت آسیایی کشته و هفت تن دیگر مجروح شدند.»
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.