اتاق عملیات استان اربیل در خصوص وضعیت امنیتی و موضوع نظارت بر بازار تشکیل جلسه داد. در این نشست بر مأموریت کمیتههای فرمانداری و نظارت بازرگانی جهت تداوم پایش بازار و اتخاذ تدابیر لازم علیه متخلفان تأکید شد.
طبق بیانیهای، امروز یکشنبه ۲۰۲۶/۳/۱، اتاق عملیات استان اربیل به ریاست «امید خوشناو»، استاندار اربیل، با هدف بررسی وضعیت عمومی، حفظ سلامت شهروندان، سازماندهی مجدد اقدامات و پیگیری تحولات اخیر در دیوان استانداری تشکیل جلسه داد.
در این نشست، معاون استاندار، فرماندار مرکز، شهردار، مدیرکل بهداشت، مدیران پلیس، پلیس راهنمایی و رانندگی، نیروهای زیرفانی، دفاع مدنی، رئیس شاخه اربیل هلال احمر عراق، نماینده مؤسسه خیریه بارزانی، امنیت ایستبازرسیها و مدیران امور داخلی، مدیریت بحران استان و نظارت بازرگانی حضور داشتند.
استاندار اربیل ضمن قدردانی از تمامی نیروهای امنیتی بابت همکاری و هماهنگی در حفظ امنیت و آرامش پایتخت (اربیل) و صیانت از جان و مال شهروندان، بر اجرای قانون و مقابله با پدیدههای غیرمدنی و ناهنجار تأکید کرد و تلاشهای صورت گرفته در دوره گذشته را ستود.
استاندار همچنین بر توسعه همکاریهای مشترک بین مدیریت بحران استان، مؤسسه خیریه بارزانی و هلال احمر عراق برای مقابله با بحرانها و ارائه خدمات انسانی در محدوده استان اربیل تأکید کرد و هماهنگی آنها با دفاع مدنی و سایر نهادها را ضروری دانست.
در بخش دیگری از این نشست، استاندار به کمیتههای فرمانداری و نظارت بازرگانی مأموریت داد تا به نظارت بر بازار، پیگیری وضعیت انبارها، اماکن عمومی و تأمین نیازهای شهروندان ادامه داده و اقدامات قانونی لازم را علیه متخلفان اتخاذ کنند. وی همچنین بر لزوم همکاری تنگاتنگ میان واحدهای اداری و نیروهای امنیتی برای انجام وظایف و تقویت هماهنگیهای دوجانبه تأکید کرد.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.