گروه عراقی «سرایا اولیاء الدم»، امروز یکشنبه اعلام کرد که یک پایگاه نظامی نیروهای آمریکایی را در شهر اربیل، پایتخت اقلیم کردستان، هدف قرار داده است.
این گروه در بیانیهای اشاره کرد که عملیاتی را از طریق تعدادی پهپاد علیه پایگاههای آمریکا در اربیل انجام داده است.
در این بیانیه آمده است که این حمله در چارچوب «پایبندی به تکلیف شرعی و در حمایت از جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوزات آمريكا و اسرائيل و همچنین به عنوان تأکیدی بر «دفاع از حاکمیت عراق» صورت گرفته است.
تا این لحظه، این گروه هیچ جزئیاتی درباره میزان خسارات جانی و مادی این حمله منتشر نکرده است. همزمان، نهادهای رسمی دولت عراق و فرماندهی نیروهای آمریکا نیز هیچ اظهارنظری در مورد صحت و سقم این حمله ارائه ندادهاند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.