لحظاتی پیش، ژنرال ایال زامیر، جانشین فرمانده کل ارتش اسرائیل، در یک پیام ویدئویی اعلام کرد که ارتش این کشور در آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه سناریویی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: «نبردی بزرگ و سرنوشتساز در پیش داریم که پیش از این سابقه نداشته است؛ هدف از این نبرد، نابودی توانمندیهای رژیم ایران است، چرا که این توانمندیها تهدیدی وجودی علیه دولت اسرائیل محسوب میشوند. این جنگ، بقای ما و سرنوشتمان را در این سرزمین تضمین خواهد کرد.»
وی همچنین تصریح کرد که نیروهای آنها در بالاترین سطح آمادگی برای رویارویی با تمامی سناریوها هستند و در همین لحظه، جنگندهها و نیروی هوایی اسرائیل صدها هدف را در سراسر ایران مورد حمله قرار میدهند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.