اربیل 31°C جمعه 05 تیر 09:31

نتانیاهو: عملیات مشترک با آمریکا برای نابودی «تهدید وجودی» ایران را آغاز کردیم

نتانیاهو: عملیات مشترک با آمریکا برای نابودی «تهدید وجودی» ایران را آغاز کردیم
کوردستان TV
100%



بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، اعلام کرد: اسرائیل و ایالات متحده آمریکا عملیات نظامی مشترکی را علیه ایران با هدف «نابودی تهدید وجودی» که رژیم ایران برای اسرائیل ایجاد کرده، آغاز کرده‌اند.
نتانیاهو در یک پیام ویدئویی اظهار داشت: «خواهران و برادرانم، شهروندان اسرائیل، لحظاتی پیش اسرائیل و آمریکا عملیاتی را برای از بین بردن تهدید وجودی ناشی از رژیم تروریستی ایران آغاز کردند.» وی همچنین اشاره کرد که «زمان آن فرا رسیده» که رژیم ایران بهای اقدامات خود را بپردازد و نباید اجازه داد این کشور به سلاح هسته‌ای دست یابد.
نخست‌وزیر اسرائیل در پیام خود خطاب به مردم ایران، از آن‌ها خواست که علیه حکومتشان ایستادگی کنند و گفت: «اقدام مشترک ما شرایطی را برای مردم شجاع ایران فراهم می‌کند تا سرنوشت خود را به دست بگیرند؛ زمان آن رسیده است که مردم ایران از استبداد رهایی یابند و ایرانی آزاد بسازند که به دنبال صلح باشد.»
همزمان با این اظهارات، ارتش اسرائیل اعلام کرد که مجموعه‌ای از موشک‌های جدید از ایران به سوی اسرائیل شلیک شده است و از شهروندان خواست در پناهگاه‌ها بمانند. خبرنگاران خبرگزاری فرانسه نیز صدای چندین انفجار را در شهر قدس شنیده‌اند.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.