اربیل 31°C يكشنبه 07 تیر 12:18

مسرور بارزانی: جاده دو بانده اربیل-گومسپان با استانداردهای بین‌المللی و در زمانی بی‌سابقه اجرا شده است

مسرور بارزانی: جاده دو بانده اربیل-گومسپان با استانداردهای بین‌المللی و در زمانی بی‌سابقه اجرا شده است
کوردستان TV
100%


نخست‌وزیر اقلیم کردستان، پروژه دو بانده اربیل-گومسپان را افتتاح کرد و اعلام نمود که این پروژه با استانداردهای بین‌المللی و در زمانی رکوردگونه (بی‌سابقه) به مرحله اجرا درآمده است. مسرور بارزانی از شرکت مجری (گروه هیمن) و تمامی مهندسان و کارکنان برای به سرانجام رساندن این کار بزرگ قدردانی کرد.
نخست‌وزیر خاطرنشان کرد که این جاده نه تنها ایمنی شهروندان را حفظ کرده و زمان تردد را کاهش می‌دهد، بلکه به پل ارتباطی مهمی برای اتصال اربیل به مناطق گومسپان، دره سماقولی، کویه و سلیمانیه تبدیل خواهد شد. وی همچنین بر اهمیت گردشگری این منطقه، به ویژه به دلیل وجود سد گومسپان که جلوه‌ای زیباتر به منطقه می‌بخشد، تأکید کرد.
مسرور بارزانی در پایان سخنان خود از شهروندان و رانندگان خواست تا برای حفظ جان خود و اطرافیانشان، به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند و با سرعت غیرمجاز رانندگی نکنند. وی همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند خدمات بیشتری را به تمامی مناطق کردستان ارائه دهد.



متن سخنان نخست‌وزیر اقلیم کردستان در مراسم افتتاحیه جاده دو بانده اربیل-گومسپان:

حضار گرامی و ارجمند،
پیش از هر چیز، شکر خداوند را به‌جا می‌آورم که این فرصت را به ما داد تا بتوانیم این خدمت را به مردم سراسر کردستان، به ویژه مردم عزیز شهر اربیل و حومه آن ارائه دهیم. سپاس بی‌پایان خود را تقدیم «گروه هیمن» می‌کنم که طبق معمول توانستند در زمانی بی‌سابقه، با شیوه‌ای بسیار زیبا و استانداردهای بین‌المللی، این پروژه بزرگ را اجرا کرده و در خدمت مردم کردستان قرار دهند.
در اینجا به طور ویژه می‌خواهم از مهندس توانمند، آقای امیر و تمامی کارکنان، مهندسان و کسانی که در این پروژه فعالیت کرده‌اند، قدردانی کنم. به همه شما خسته نباشید می‌گویم. ما بسیار خرسند و سرافرازیم که اکنون در اقلیم کردستان چنین شرکت‌هایی داریم که می‌توانند پروژه‌هایی به این بزرگی را با این سطح کیفی بالا احداث کنند. ان‌شاءالله نمونه‌های شما افزون باد.
از جناب وزیر، جناب استاندار و تمامی مسئولان و نهادهای ذی‌ربط که زحمت کشیده و در به ثمر نشستن و تکمیل این پروژه بزرگ مشارکت داشتند، سپاسگزاری می‌کنم.
این یک پروژه بزرگ است که می‌تواند به تردد شهروندان خدمت کند و در عین حال موضوع ایمنی شهروندان نیز در آن لحاظ شده است؛ بی‌شک شهروندان ایمن‌تر خواهند بود. همه ما در این مسیر تردد کرده‌ایم؛ به یاد دارم دفعات بسیاری که به اربیل می‌آمدیم یا از این مسیر بازمی‌گشتیم، واقعاً مسیر خطرناکی بود. اما اکنون که این جاده با این شیوه ساخته شده است، هم شهروندان می‌توانند در زمان کمتری به مناطق مورد نظر خود بروند و هم مردم حومه اربیل می‌توانند برای انجام کارهایشان راحت‌تر به شهر مراجعه کنند. این امر همچنین باعث تسهیل در اتصال شهرها و شهرک‌ها در میان تمامی شهرهای کردستان می‌شود. به ویژه اینجا که اربیل را به گومسپان، دره سماقولی و جاده کویه و سلیمانیه متصل می‌کند؛ از سوی دیگر نیز این مسیر با بازگشت به جاده «بستوره» دوباره به اربیل می‌پیوندد.
مناطق گردشگری بسیاری در این منطقه وجود دارد که برخی از آن‌ها شروع شده و به تفرجگاه تبدیل شده‌اند؛ به ویژه سد گومسپان که اکنون احداث شده و پیش‌تر نیز جاده‌ای مشابه این در اطراف سد ساخته شده است که سهولت بسیاری برای مردم کردستان و اربیل فراهم می‌کند تا ان‌شاءالله در فصل بهار -که امیدواریم فصلی خوش باشد- از این طبیعت زیبای کردستان لذت ببرند.
درخواست من از مردم این است که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و برای حفظ جان خود و سایر شهروندان، با سرعت زیاد رانندگی نکنند. امیدوارم همگی سرافراز باشید و ما نیز بتوانیم بیشتر به شما عزیزان و بزرگواران خدمت کنیم.
بار دیگر این پروژه بر همه شما مبارک باشد.
خیلی ممنون.

کردستان

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.