دولت هند بار دیگر به آن دسته از شهروندان خود که مقیم ایران هستند هشدار داد و از آنها خواست در سریعترین زمان ممکن خاک این کشور را ترک کنند.
روز دوشنبه ۲۳ فوریه ۲۰۲۶، سفارت هند در تهران در بیانیهای جدید از اتباع کشور خود خواست از طریق هرگونه وسیله نقلیه در دسترس، بهویژه پروازهای تجاری، به کشورشان بازگردند.
این هشدار در حالی صادر میشود که نگرانیها در مورد احتمال وقوع جنگ در خاورمیانه و افزایش تنشها میان تهران و واشینگتن به اوج خود رسیده است.
در این بیانیه آمده است: «در راستای تداوم هشداری که دولت هند در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۲۶ منتشر کرده بود، به دلیل تغییرات در وضعیت ایران، به تمامی شهروندان هندی (از جمله دانشجویان، زائران، بازرگانان و گردشگران) ابلاغ میشود که از طریق پروازهای تجاری و سایر وسایل حملونقل، ایران را ترک کنند.»
همچنین سفارت هند از شهروندان خود درخواست کرده است که به هیچ وجه در محلهای تجمع و تظاهرات حضور نیابند، بهطور مستمر با سفارت کشورشان در تماس باشند و از طریق رسانههای داخلی تحولات احتمالی را پیگیری کنند.
هند از شهروندان خود خواست فوراً خاک ایران را ترک کنند
هند از شهروندان خود خواست فوراً خاک ایران را ترک کنند
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.