امروز دوشنبه ۲۳ فوریه ۲۰۲۶، شبکه الجزیره در خبری فوری گزارش داد که آمریکا روند خروج نیروهای خود از سوریه به سمت اقلیم کردستان را آغاز میکند.
این شبکه همچنین خاطرنشان کرد که این اقدام به عنوان نخستین گام از فرآیند خروج نیروهای آمریکایی محسوب میشود و احتمالاً چند هفته به طول خواهد انجامید.
در همین حال، این شبکه فاش کرد که نیروهای آمریکایی در مرحله نخست، خروج از پایگاه نظامی «قصرک» در سوریه را آغاز میکنند؛ این پایگاه که در حومه استان حسکه واقع شده است، بزرگترین پایگاه نظامی در سوریه به شمار میرود.
شبکه الجزیره: آمریکا نیروهای خود را از سوریه به سمت اقلیم کردستان خارج میکند
شبکه الجزیره: آمریکا نیروهای خود را از سوریه به سمت اقلیم کردستان خارج میکند
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.