روز یکشنبه، اعتراضات دانشجویی در سه دانشگاه ایران از سر گرفته شد. این اعتراضات به تنش کشیده شد و در پی درگیری با اعضای نیروی بسیج، چندین دانشجو مجروح شدند.
رسانههای ایران اعلام کردند: به مناسبت چهلمین روز جانباختگان اعتراضات ماه ژانویه گذشته در ایران، امروز دانشجویان دانشگاههای امیرکبیر و صنعتی شریف در تهران و دانشگاه علوم پزشکی مشهد اقدام به برگزاری تجمع کردند.
در این اعتراضات، تنش و درگیری میان دانشجویان و نیروهای بسیج به وقوع پیوست که در نتیجه آن چندین دانشجو زخمی شدند.
در رابطه با این درگیریها، معاون دانشگاه امیرکبیر تأکید کرد که هیچ دانشجویی در پی تجمعات امروز بازداشت نشده است.
این در حالی است که پیشتر وزارت علوم ایران از نیروها خواسته بود در هنگام تجمع دانشجویان در مراسم امروز یکشنبه، از هرگونه اعمال خشونت در داخل محوطه دانشگاه خودداری کنند.
اعتراضات دانشجویی در سه دانشگاه ایران از سر گرفته شد
اعتراضات دانشجویی در سه دانشگاه ایران از سر گرفته شد
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.