وزیر داخلی اقلیم کردستان روز پنجشنبه از مقر اصلی اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) بازدید کرد و دو طرف بر تقویت هماهنگیهای میان اقلیم کردستان و ایالات متحده تأکید کردند.
نمایندگی دولت اقلیم کردستان در آمریکا اعلام کرد: ریبر احمد، وزیر داخلی، در ادامه سفر خود به ایالات متحده، از مقر اصلی دفتر تحقیقات فدرال (FBI) در واشینگتن بازدید کرد.
در این بازدید، وزیر داخلی با جیسون کاپلان، معاون رئیس اداره تحقیقات فدرال آمریکا (FBI) دیدار کرد.
ریبر احمد و جیسون کاپلان در این دیدار بر تقویت هرچه بیشتر همکاریها در زمینههای امنیتی و پیشبرد تلاشهای مشترک برای مقابله با تروریسم و جنایات بینالمللی تأکید کردند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.