دونالد توسک، نخستوزیر لهستان، هشدار تندی به شهروندان لهستانی مقیم ایران ابلاغ کرد و از آنها خواست فوراً از این کشور خارج شوند و تحت هیچ شرایطی به آنجا بازنگردند؛ این اقدام در حالی صورت میگیرد که نشانههای احتمال تنش نظامی در منطقه آشکار شده است.
توسک در بیانیههای رسمی توضیح داد که در صورت وقوع درگیری، ممکن است تخلیه شهروندان لهستانی ظرف چند ساعت غیرممکن شود؛ موضوعی که نشاندهنده وجود خطر برافروخته شدن آتش جنگ است.
بنا بر گزارش رسانههای آمریکایی، احتمال دارد واشینگتن در همین هفته به ایران حمله کند. لیندزی گراهام، عضو کنگره آمریکا نیز به شبکه (اسکای نیوز) اعلام کرد که ایالات متحده تصمیم خود را در مورد ایران گرفته است، در غیر این صورت این همه کشتی جنگی را به آبهای خاورمیانه نمیآورد.
یک کشور اروپایی از شهروندان خود خواست فوراً ایران را ترک کنند
یک کشور اروپایی از شهروندان خود خواست فوراً ایران را ترک کنند
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.