یک هیئت بلندپایه از دولت فدرال عراق در اربیل حضور یافته و نشستهایی را برگزار کردند. در این راستا، یکی از مقامات دولت اقلیم کردستان اعلام کرد که در این دیدار بر مشارکت، همکاری مستمر و توسعه هماهنگیهای بیشتر در تمامی زمینهها تأکید شده است. دکتر امید صباح، رئیس دیوان ریاست شورای وزیران اقلیم کردستان، خبر استقبال از این هیئت عالیرتبه را منتشر و جزئیات آن را چنین تشریح کرد: روز دوشنبه ۱۶ فوریه ۲۰۲۶، در دیوان شورای وزیران از هیئت عالیرتبه دولت فدرال عراق به ریاست علی معارج، معاون وزیر نفت عراق و تعدادی دیگر از مقامات حکومتی استقبال کردیم.» رئیس دیوان ریاست شورای وزیران همچنین خاطرنشان کرد: «در این نشست که با حضور وزیر منابع طبیعی اقلیم کردستان برگزار شد، بر اهمیت مشارکت و تداوم کار پیاپی و همچنین گسترش هماهنگیهای دوجانبه در تمامی حوزهها تأکید به عمل آمد.»
سفر هیئت عالیرتبه دولت فدرال عراق به اربیل
سفر هیئت عالیرتبه دولت فدرال عراق به اربیل
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.