
روز شنبه ۲۰۲۶/۲/۱۴، ریبر احمد، وزیر داخلی دولت اقلیم کردستان، در ادامه سفر خود به ایالات متحده آمریکا با کادر اتاق بازرگانی آمریکا دیدار کرد. در این دیدار، وزیر داخلی از استقبال گرم اتاق بازرگانی آمریکا و مشارکت تعداد زیادی از شرکتهای آمریکایی در سرمایهگذاری در اقلیم کردستان قدردانی کرد. وی همزمان تأکید کرد که اقلیم کردستان از سرمایهگذاری و مشارکت شرکتهای بخش خصوصی حمایت میکند و متعهد به فراهم کردن محیطی پایدار و دوستانه برای سرمایهگذاری، تجارت و شراکتهای بلندمدت است. استحکام روابط اقتصادی همچنان به عنوان محور توسعه رفاه مشترک و رشد پایدار باقی خواهد ماند.
ریبر احمد با کادر اتاق بازرگانی آمریکا دیدار کرد
ریبر احمد با کادر اتاق بازرگانی آمریکا دیدار کرد
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.