اربیل 31°C سه شنبه 02 تیر 12:24

خامنه‌ای: راه مذاکره با آمریکا به بن‌بست رسیده است

خامنه‌ای: راه مذاکره با آمریکا به بن‌بست رسیده است
کوردستان TV
100%


علی خامنه‌ای، رهبر ایران، روز سه‌شنبه 23 سپتامبر 2025 گفت که مذاکره با آمریکا در مورد مسئله هسته‌ای بی‌فایده است و این راه به بن‌بست رسیده است. او همچنین تأکید کرد که آنها به غنی‌سازی اورانیوم ادامه خواهند داد، اما نه برای دستیابی به سلاح هسته‌ای و دیدن مزایای دیگر. خامنه‌یی گفت که ایران تسلیم فشارهای غرب برای دور نگه داشتن آن از غنی‌سازی اورانیوم نخواهد شد، بنابراین غنی‌سازی ادامه خواهد یافت و به 60 درصد خواهد رسید. او گفت یک هفته پس از آغاز حمله اسرائیل به ایران، متوجه شده است که نمی‌تواند به اهداف خود برسد. او در ادامه گفت: داستان حزب‌الله لبنان تمام نشده و ادامه خواهد یافت.

خاورمیانه

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.