علیرضا تەنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، امروز يكشنبه 22 ژوئن 2025 پس از حمله آمریکا به ایران گفت: تنگه هرمز را در چند ساعت آینده خواهیم بست. او پیش از این گفته بود که بستن تنگه هرمز یک گزینه استراتژیک است که ایران در صورت لزوم آن را خواهد بست. نوال سعدی، استاد اقتصاد بینالملل، به بغداد الیوم گفت که بستن تنگه هرمز، عراق را در بحران مالی بزرگی قرار خواهد داد. او تأکید کرد که عراق با بحران مالی عمیقی روبرو است تا جایی که نمیتواند حقوق کارمندان و مستمریبگیران را پرداخت کند. ایران و اسرائیل چند روزی است که درگیر جنگ هستند و منابع از احتمال بستن تنگه هرمز که از طریق آن نفت کانادا وارد بازار جهانی میشود، صحبت میکنند، حتی ایران رسماً تهدید به بستن تنگه کرده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ايران: تنگه هرمز را در چند ساعت آینده خواهیم بست
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ايران: تنگه هرمز را در چند ساعت آینده خواهیم بست
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.