اربیل 31°C يكشنبه 07 تیر 04:02

ناآرامی‌ها در مرکز شهر لس‌آنجلس ادامه دارد

ناآرامی‌ها در مرکز شهر لس‌آنجلس ادامه دارد
کوردستان TV
100%

به گزارش «لس‌آنجلس تایمز»، همزمان با ادامه ناآرامی‌ها در مرکز شهر لس‌آنجلس، خودروهای خودران شرکت «ویمو» (Waymo) به آتش‌کشید شد. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند، تایرهای خودروها بریده شده، شیشه‌ها شکسته و شعارهای ضد سازمان مهاجرت آمریکا (ICE) روی آنها نوشته شده است. در حدود ساعت 5:30 عصر به وقت محلی، گروهی اسکوترهای برقی «لایم» را به داخل خودروهای شعله‌ور پرتاب کردند. پلیس لس‌آنجلس هشدار داد که سوزاندن باتری‌های لیتیوم-یون گازهای سمی، از جمله هیدروژن فلوراید آزاد می‌کند و برای امدادگران و مردم منطقه خطرناک است. شرکت ویمو در بیانیه‌ای اعلام کرد که با نیروهای امنیتی در تماس است. همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است، گروهی مسیر «آزادراه 101» لس‌آنجلس را برای ساعاتی مسدود کردند. همزمان، رئیس‌ جمهوری آمریکا روز یکشنبه اعلام کرد که دو هزار نیروی گارد ملی را برای مقابله با این موضوع اعزام خواهد کرد.

جهان

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.