روز چهارشنبه،21 مه 2025، مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان، با سناتور بیل هاگرتی در واشنگتن دیدار کرد. در این دیدار، روابط دوجانبه و آخرین تحولات عراق و منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. سناتور هاگرتی از امضای توافقنامه بین دولت اقلیم کردستان و دو شرکت آمریکایی در حوزه انرژی استقبال کرد و ابراز امیدواری کرد که روابط اقتصادی و تجاری بین ایالات متحده و اقلیم کردستان بیش از پیش توسعه یابد. نخست وزیر از حمایت ایالات متحده از اقلیم کردستان تشکر کرد و بر اهمیت تقویت روابط استراتژیک بین دو کشور تأکید نمود. در بخش دیگری از این دیدار، لزوم احترام به حقوق اساسی و ساختار فدرالی اقلیم کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.