یک هیئت رسمی از دولت اقلیم کردستان امروز سهشنبه به سنندج سفر خواهد کرد و هدف از این سفر تقویت روابط در زمینههای تجاری، فرهنگی و اقتصادی است. این هیئت به سرپرستی امید خوشناو استاندار اربیل، و هیئت همراه متشکل از هوال ابوبکر استاندار سلیمانیه، دکتر علی تتر استاندار دهوک و نوخشه ناصح استاندار حلبچه، رئیس روابط بین اقلیم کردستان و ایران و روسای اتاقهای بازرگانی است. این سفر با هدف تقویت روابط تجاری و فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و اقلیم کردستان انجام میشود. سفر استانداران بخشی از سومین نشست استانهای همسایه است که قرار است در روزهای 20 و 21 نوامبر درسنندج برگزار شود. قرار است استانداران چندین جلسه با استانداران آذربایجان غربی، ارومیه، سنندج و کرمانشاه برگزار کنند.
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.