امروز دوشنبه 12 مه 2025 نچیروان بارزانی، رئيس اقلیم کردستان، سی و دومین سالگرد تأسیس مرکز فرهنگی و اجتماعی لالش را تبریک میگوید: سی و دومین سالگرد تأسیس مرکز فرهنگی و اجتماعى لالش را به همه برادران و خواهران ایزدی صمیمانه تبریک میگویم. من از کار، خدمات و محصولات بنیاد لالش قدردانی میکنم. از تیم مدیریت و همه کارکنان مرکز تشکر و قدردانی میکنم. برایشان آرزوی موفقیت روزافزون دارم. در این یادبود، مایلم بر حمایت کامل خود از کار و فعالیتهای بنیاد لالش تأکید کنم. مثل همیشه، به آن کمک خواهم کرد تا ادامه یابد و به فرهنگ کردی، به ویژه ایزدی، مانند چشمه ای زلال که در رودخانه فرهنگ کردی جاری است، خدمت کند. به همین مناسبت، مایلم به برادران و خواهران ایزدیام و همه جوامع کردستان، صرف نظر از مذهب و ملیتشان، اطمینان دهم که همواره از حقوق آنها حمایت و دفاع خواهم کرد و کردستان کشوری رنگارنگ برای همه ما، با پذیرش و همزیستی مسالمتآمیز، باقی خواهد ماند.
نچیروان بارزانی سالگرد تأسیس مركز لالش را تبریک گفت
نچیروان بارزانی سالگرد تأسیس مركز لالش را تبریک گفت
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.