یک منبع آگاه سوری روز جمعه اعلام کرد که نیروهای آمریکایی در حال ساخت مواضع جدید در حومه دمشق و سایر مناطق شمال شرقی سوریه به عنوان بخشی از استقرار مجدد نیروها در این کشور هستند. منبع نزدیک به دولت جدید سوریه به باسنیوز گفت: نیروهای آمریکایی در فرودگاه ضمیر، در 40 کیلومتری شمال شرقی دمشق، و در مناطق رحیبة و قطیفه، جایی که رژیم اسد قبلاً تونلهای بزرگی ساخته بود، مستقر هستند. او گفت: استقرار نیروهای آمریکایی در حومه دمشق با هماهنگی دولت جدید سوریه انجام شد و نیروهای آمریکایی همچنین ایستهای بازرسی جدیدی در منطقه بین رقه و التنف، نزدیک حمص، ایجاد کردهاند. این اضافه كرد: نیروهای آمریکایی یک ایست بازرسی نظامی در روستاهای منطقه صرین، در جنوب کوبانی، شرق حلب، ایجاد کردهاند. نیروهای آمریکایی در حال آماده شدن برای ساخت چندین ایست بازرسی در جنوب کوبانی و در منطقه سد تشرین در شرق حلب هستند و برای این کار چندین بار از این مناطق بازدید کردهاند. نیروهای آمریکایی در استان دیرالزور، از جمله میدانهای نفتی العمر و التنک و میدان گازی کونیکو، مستقر هستند. پنتاگون اخیراً اعلام کرد که ایالات متحده تعداد نیروهای مستقر در سوریه را از حدود 2000 نفر به کمتر از 1000 نفر در ماههای آینده کاهش خواهد داد. نیروهای ائتلاف بین المللی همچنان از طریق زمینی و هوایی به شمال و شرق سوریه نیرو اعزام می کنند تا پایگاه های خود را در این منطقه تقویت کنند.
یک منبع آگاه اعلام کرد نیروهای آمریکایی با هماهنگی اداره شرع در حال ساخت ایستهای بازرسی جدید در سوریه هستند.
یک منبع آگاه اعلام کرد نیروهای آمریکایی با هماهنگی اداره شرع در حال ساخت ایستهای بازرسی جدید در سوریه هستند.
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.