امروز یکشنبه 4 مه 2035 با حضور امید خوشناو، استاندار اربیل و تعدادی دیگر از روسای دانشگاهها، معلمان و دیگر مقامات، نمایشگاه دانشگاههای بینالمللی توسط شرکت اکسس پوینت افتتاح شد. این نمایشگاه به دانشگاههای بینالمللی اختصاص دارد، دانشجویان میتوانند مستقیماً در نمایشگاه شرکت کنند تا فرمهای درخواست از دانشگاههای بزرگ جهان را دریافت کنند و از نزدیک با نمایندگان رسمی دانشگاه ملاقات کنید، به دنبال برنامههای سطح بالا باشید و فرصتهای ویژه برای تحصیل در خارج از کشور را تضمین کنید. استاندار پس از افتتاح نمایشگاه و بازدید از بخشهای آن، ضمن خیر مقدم به نمایندگان دانشگاهها، به سرپرستان و برگزارکنندگان نمایشگاه تبریک گفت و برای دانشجویان آرزوی موفقیت کرد.
نمایشگاه دانشگاههای بینالمللی اربیل افتتاح شد
نمایشگاه دانشگاههای بینالمللی اربیل افتتاح شد
100%
اظهار نظر (0)
تاکنون هیچ نظری داده نشده است.