اربیل 31°C يكشنبه 07 تیر 11:10

آژانس بین‌المللی انرژی: ۴۰ مرکز انرژی در خاورمیانه آسیب جدی دیده‌اند

آژانس بین‌المللی انرژی: ۴۰ مرکز انرژی در خاورمیانه آسیب جدی دیده‌اند
کوردستان TV
100%

 

امروز دوشنبه، فاتح بیرول، مدیر اجرایی آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) اعلام کرد که به دلیل جنگ‌های خاورمیانه، دست‌کم ۴۰ مرکز مهم زیرساخت‌های انرژی به شدت آسیب دیده‌اند.

فاتح بیرول در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: دست‌کم ۴۰ مرکز زیرساختی انرژی در ۹ کشور منطقه دچار خسارت‌های بسیار سنگینی شده‌اند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اکثریت این کشورها در حوزه خلیج فارس قرار دارند.

جهان

اظهار نظر (0)

تاکنون هیچ نظری داده نشده است.

به عنوان مهمان پاسخ دهید

آیا می خواهید اعلان ها را دریافت کنید؟
بمێنەوە لەگەڵ نوێترین هەواڵ و ڕووداوەکانمان.